czwartek, 2 czerwca 2016

Czerwiec

                                Czerwcowe nowości

 

 Hej!!

 Dzisiaj dzielę się z Wami moimi nowościami z czerwca. Zapraszam!

 

 

                                       ALVERDE SPRAY




 

 Wysokiej jakości,2-fazy sformułowania z olejów organicznych, słonecznika, moreli i oliwki, a także wyciąg z papai z kontrolowanych upraw ekologicznych objętych włosy, daje mu jedwabisty połysk i  ochronę przed wysoką temperaturą, a także intensywnej opieki medycznej. Bogata formuła z olejku cytrynowego, skórka z cytryny organicznej i ekstrakt waniliowy zapobiega  rozdwajaniu, a także elektryzujące włosy z regularnego stosowania.

 

                                   PLASTRY BALEA

 

 

 

  Plastry z woskiem , idealne do depilacji włosków z twarzy i innych małych partii ciała, jak pachy czy okolice bikini.
Zawartość opakowania:
- 20 pojedynczych plastrów do kilkakrotnego użytku.
- 4 chusteczki do stosowania po depilacji.

 

 

 

                      GARNIER CZYSTA SKÓRA

 

 

 S.O.S. na pryszcze i ślady po nich.Garnier czysta Skóra wysusza niedoskonałości i zmniejsza ślady po nich.

 

 

 

SCHAEBENS KAPSUŁKI  PRZECIWZMARSZCZKOWE  Z Q10

 

 

 

 

Kapsułki to bogaty koncentrat przeciwzmarszczkowy zawiera Koenzym Q10,peptydy, olej z pestek winogron i rozmarynu, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Już po 30 minutach widać efekt wygładzania zmarszczek. Regularne stosowanie zmniejsza głębokość zmarszczek, poprawia wygląd skóry.  Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry.Napięcie i elastyczność skóry wzrasta oraz wzmacnia naturalną ochronę skóry.Skóra odzyskuje witalność, jest wyraźnie gładsza, bardziej elastyczna, wygląda na zadbaną oraz o wiele młodziej. Produkt wolny od konserwantów i barwników, opakowanie zawiera 7 kapsułek. Produkt przeznaczony na rynek niemiecki.

 

 

 

BALEA KAPSUŁKI  PRZECIWZMARSZCZKOWE 




Kapsułki Balea przeciwzmarszczkowe  z cytoochronnego Q10 i wyciągu z żeńszenia redukują zmarszczki, zwiększają elastyczność skóry. Witamina E chroni skórę przed wolnymi rodnikami. Zawarty olejek Shambrilla  szybko wchłaniany jest przez naskórek i pozostawia uczucie jedwabiście miękkiej skóry.

 

 

EBELIN GĄBECZKI DO APLIKACJI  PODKŁADU I KOREKTORA 2 szt.

 

 

 

 

Gąbeczki w kształcie jajka do profesjonalnego i precyzyjnego nakładania makijażu. Bezlateksowe i antybakteryjne. 

 

 

 

EBELIN SILIKONOWA MYJKA DO TWARZY

 

 

 

 

Delikatne włoski likwidują obumarły naskórek na twarzy. Zaokrąglony kształt  sprawia,iż idealnie dostosowuje się  do twarzy. Doskonale relaksuje i wspiera dobre ukrwienie skóry twarzy.

 

 Miałyście już do czynienia z tymi kosmetykami??

 

 

 

21 komentarzy :

  1. muszę sobie kupić tę gąbeczkę :) fajne te Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie wyglądają ale,czy zdadzą egzamin,to zobaczymy!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe produkty :)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości, ja nic nie miałam z tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki znam, ale nie używałam typowo tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciagle zastanawia mnie ta rozowa myjka do twarzy :-) chyba ją kupie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś 3 dzień jak ją używam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.Polecam

      Usuń
  6. Mam taką silikonową szczoteczkę do twarzy jest świetna ja zaś kupiłam ja w supermarkecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale nie trzeba wydawać krocie,a buźka wygląda co raz ładniej!!

      Usuń
  7. Fajne nowości,miłego użytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałbym miec dostęp do kosmetykó alverde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie produkty,a są naprawdę rewelacyjne!!

      Usuń
    2. Ja tak samo, jednak jest mi zupełnie nie po drodze do jakiegokolwiek DM-u. :(

      Usuń
    3. Służyłabym pomocą,jednak wysyłki z Niemiec do Polski są w ogóle nie opłacalne!!

      Usuń
  9. Szkoda, że nie mam dostępu do kosmetyków balea i alverde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby przesyłki z Niemiec do Polski nie były tak tragicznie drogie,to chętnie bym pomogła!

      Usuń
  10. Nie znam żadnego z Twoich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!